вівторок, 20 листопада 2012 р.

Blue Ivy

Meet my new friend.
I've bought it with some of my birthday money, and it was the best gift ever. I found it online - some guy in Western Ukraine was selling it for a very reasonable price as it was pre-owned. Three days - and it was mine. And it's like we were made for each other.
Isn't the color amazing? My friend said that this bike should be named Blue Ivy, like Beyonce's daughter. I definitely love the idea)
I took this picture a few weeks ago at the Expo centre, in а forgotten orchard - one of my favorite autumn places.

Зустрічайте мого нового друга.
Я купила його на гроші, які подарували мені на день народження, і це був найкращий подарунок. Я знайшла його в інтернеті - якийсь хлопець з Рівного продавав його за дуже непогану ціну, бо він вже був у вжитку. Три дні - і він був мій. І ми наче створені один для одного.
Хіба не чудовий колір? Моя подруга сказала, що треба назвати його Blue Ivy, як доньку Бейонсе. Мені дуже подобається ця ідея)
Я зробила цю фотографію кілька тижнів тому на території Експоцентру, у покинутому яблуневому саду - моє улюблене місце восени.

Bicycle - Derby
Backpack - Asos (I bought it in October with my birthday discount)

8203434325_b8bf8a8bd8_o (563x563)

Немає коментарів:

Дописати коментар